Blue Ajans, markaların hem dönüşüm oranlarını hem de bilinirliğini artırmak için Denizli Google Ads danışmanlığı hizmeti veriyor. Google Ads, Google’a ait bir reklam hizmeti şeklinde ifade edilebilir. Google Ads sayesinde markalar, hedef kitleleriyle etkileşime girer. Markaların hizmet ve ürünlerini tanıtmada en etkili yolların başında geliyor.
Google Ads danışmanları; arama sonuçları sayfaları, Gmail, YouTube videoları ve Google’ın diğer ortak sitelerinde reklamlar yayınlar. Danışmanın yayınladığı reklamlar, kullanıcıların aradıkları terimler ve ilgi alanlarına göre gösteriliyor. Böylelikle reklamlar, hedef kitlelere daha hızlı ulaşır. Google Ads danışmanı; markaların Google Ads kampanyalarını önce planlar. Akabinde yönetmeye başlar ve optimize eder. Markaların hedeflerine ulaşması noktasında etkili reklam stratejisi oluşturur. Google Ads danışmanının oluşturduğu strateji; bütçe yönetimi, reklam performansının izlenmesi, anahtar kelime analizi ve reklam metinlerini oluşturma olarak sıralanabilir.
Denizli Google Ads Danışmanlığı Süreçleri Nelerdir?
Denizli Google Ads danışmanlığı çeşitli süreçlerden oluşuyor. Bu süreçleri şöyle sıralayabiliriz;
- İlk stratejiyi belirleme
- Reklam kampanyalarını oluşturma
- Reklam performansının analiz edilmesi
- Bütçe yönetimi
- Sürekli optimizasyon
Google Ads danışmanı, ilk olarak markanın kendisi ve hedeflerine dair bir değerlendirme yapılır. Değerlendirmeye göre reklam stratejisi oluşturulur. Strateji oluşturulurken anahtar kelime seçiminin yapılıp hedef kitlenin belirlenmesine de çok dikkat edilir. Strateji oluşturma sürecinden sonra reklam kampanyaları tasarlanır. Reklam kampanyaları oluşturma sürecinde şu hususlarda belirlenir;
- Anahtar kelime grupları
- Bütçe
- Reklam metinleri
Google Ads danışmanı, kampanyaları başlatıp sonrasında reklamların performansını izlemeye başlar. Bu süreçte reklamlar analizde edilir. Google Ads danışmanı, reklamların performansına bakıp düşük olduğu takdirde yeni stratejiler geliştirir. Google Ads danışmanı, A/B testleri yaparak etkili anahtar kelimeler ve reklam metinleri de belirler.
Denizli Google Ads Danışmanı Maliyet ve Bütçe Yönetimi
Blue Ajans bünyesindeki Denizli Google Ads danışmanlığı hizmetlerinde maliyet ve bütçe yönetimi de yapılır. Google Ads maliyetini belirleyen en önemli unsur, rekabet düzeyi ve anahtar kelimelerdir. Reklam maliyeti belirlemede özellikle potansiyel dönüşümler ve kadar harcama yapıldığına da dikkat edilir. Bütçe planlamasının dikkatli şekilde yapılması reklam kampanyalarının başarısında çok etkilidir. Özellikle reklam harcamalarının kontrol altında tutulması açısından da hayati önem taşıyor.
Google Ads danışmanlığındaki fiyatlandırma modelleriyse şunlardır;
- Dönüşüm başına ödeme (CPA), markaların belirli bir dönüşüm gerçekleştiği zaman (satın alma gibi) ödeme alınmasıdır. Dönüşüm başına ödeme (CPA), dönüşüm odaklı kampanyalara uygun olarak oluşturulmuştur.
- Tıklama başına ödeme (CPC), markaların reklamlarına tıklama başı ücret ödemesini içeriyor. Tıklama başına ödeme modelinde reklamlar görüntülendiği halde yalnızca tıklama başı ücret ödemesi alınır.
- Bin gösterime ödeme (CPM), markaların reklamlarını bin kez gösterilmesine yönelik yaptığı ödeme türüdür. Bin gösterime ödeme (CPM), marka bilinirliğini artırmak için uygundur.
Blue Ajans ile iletişime geçerek detaylı olarak Denizli Google Ads danışmanlığı hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.