Blue Ajans, markaların kurumsal kimliğini oluşturmak amacıyla Denizli profesyonel logo tasarımı hizmetleri sunuyor. Logo tasarım çalışmalarında markaların; imajı, yapısı ve özellikleri ifade edilir.
Logo; markaların adı, ürünleri ve hizmetlerinden oluşan sembollerdir. Logo, marka ve müşterilerin arasındaki bağı güçlendirir. Marka, logo sayesinde kendini hedef kitlesine tanıtma imkanı bulur. Aynı zamanda markaların birbirlerinden ayırt edilmesi noktasında da logo önemli rol oynuyor. Logolar, resim ve yazılardan oluşur. Yalnız bir logo hem anlam hem de yapı anlamında bir sembolden çok fazlasıdır. Doğru tasarlanan bir logo, markaların temelini oluşturur. Örneğin, bir markanın logosuna bakarak ne işler yaptığı ya da kim olduğu hakkında bilgi edinilebilir.
Denizli Profesyonel Logo Tasarımı Türleri
Denizli profesyonel logo tasarımı hizmeti alarak markanızın daha çok ön plana çıkmasını sağlayabilirsiniz. En yaygın kullanılan logo türlerini şöyle sıralayabiliriz;
- Harf işareti logosu
- Marka işareti
- Wordmark logosu
- Kombinasyon işareti logosu
Harf işaret logosu, baş harf logoları ve monogram logolar şeklinde ifade edilir. Markaların kısaltılmış isimleriyle tasarlanır. Özellikle harf işaret logosu, uzun isimli işletmeler tarafından kullanılıyor. Logolar her zaman metin içermeyebilir. Bazı logolarda marka çizimlerle ifade edilir. Wordmark logosu, markaların adının tamamını tasvir eder. Markanın hedeflediği kitle, adına tam aşina olur. Dolayısıyla bu durum markanın dikkat çekiciliğini artırır. Kombinasyon işaret logosu, markanın kimliğini iki versiyonlu olarak aynı anda ortaya koyar. Böylelikle markanın direkt tanıtılmasını sağlar.
Denizli Profesyonel Logo Tasarımında Nelere Dikkat Edilmeli?
Denizli profesyonel logo tasarımı yapılırken birçok noktaya dikkat edilmesi gerekiyor. Bu dikkat edilmesi gereken noktaları şöyle sıralayabiliriz;
- Logonun markayla özdeşleşmesi gerekiyor. Bunun içinde logo tasarımında sade fontlar görsellerden yararlanılabilir.
- Logo tasarımında kullanılan grafikler ve yöntemler kurumsal kimlik imajıyla doğru orantılı olmalıdır.
- Fontlar okunabilir şekilde olmalıdır. Markaların kimliği, vizyonu ve misyonunu yansıtacak yazı tiplerinden yararlanılmalıdır. Aynı zamanda hedef kitleye verilecek mesajda anlaşılır olmalıdır.
- Logoda başka bir markayı çağrıştıran unsurlar kesinlikle yer almamalıdır. Başka markaları çağrıştıran logolar maalesef kurumsal kimliğe zarar verir. Logo tasarlanırken kullanılan görseller ve fontlarda orijinal olmalıdır.
- Logolardaki görsel ve fontların hedef kitleye yönelik olması da hayati önem taşıyor.
- Logo tasarımında boyutta önceden ayarlanmalıdır. Logolar çok çeşitli alanlarda kullanılır.
- Örneğin, bazı logolar bilboard, afiş ve tabelalarda kullanılırken bazılarıysa dijital ortamlarda kullanılıyor. Bu noktada kullanılacak alana kesin karar verilip ona göre çözünürlük ayarı yapılır.
- Sade, minimalist logo tasarımında renklerin birbiriyle uyumlu olması gerekiyor. Logoda maksimum 3 renk kullanılması idealdir. Ayrıca logoda abartılı ögelere de yer verilmemesine de çok dikkat edilir. Logoda karmaşık ögelerde bulunmamalıdır. Tüm bunların yanı sıra kalıcı sembollerden oluşmasına da çok dikkat edilmelidir.
Blue Ajans ile iletişime geçerek detaylı olarak Denizli profesyonel logo tasarımı konusunda detaylı bilgi alabilirsiniz.