facebook

Gaziantep Kurumsal Kimlik Tasarımı

Anasayfa / Gaziantep Kurumsal Kimlik Tasarımı
Gaziantep Kurumsal Kimlik Tasarımı
Gaziantep Kurumsal Kimlik Tasarımı

Blue Ajans, markalara Gaziantep kurumsal kimlik tasarımı yaparak onların marka imajının oluşturulmasını sağlıyor. Kurumsal kimlik tasarımı ile markan geniş kitleler tarafından tanınırlığıyla müşteri bağlılığı da önemli ölçüde artırılır. Kurumsal kimlik sayesinde markanın akılda kalıcılığı artar. Müşterilerin markaya güvenini artıranda bir unsur olarak da kurumsal kimlik karşımıza çıkıyor.

Markalar, kurumsal kimlik oluşturma aşamasında mutlaka uzman ekiplerle çalışmalıdır. Özellikle kurumsal kimlik, markanın imzası niteliği taşıyacağı için profesyonel şekilde oluşturulması çok önemlidir. Oluşturulan kurumsal kimlik bir defa kullanılmaya başladıktan sonra insanların kafasında bağdaştırdığı kimliğin değişmesi zordur.

Gaziantep Kurumsal Kimlik Tasarımı Neden Önemli?

Gaziantep kurumsal kimlik tasarımı önemini şöyle sıralayabiliriz;

  • Marka içi ve dışında iletişim standartları belirlenir.
  • Markaların küresel açıdan görünen yüzüdür.
  • Markaların hem ana hem de kuruluş felsefesini ifade eder.
  • Pazarlama faaliyetlerinin sağlıklı ilerlemesini sağlar.
  • Markanın kim olduğu ve ne yaptığıyla ilgili bilgi verir.
  • Markaların markalaşma sürecini kolaylaştırır.
  • Markaların rekabet avantajı elde etmesini sağlar.
  • Marka çalışanlarının aidiyet duygusu gelişir.

Gaziantep Kurumsal Kimlik Tasarımı Nasıl Oluşur?

Gaziantep kurumsal kimlik tasarımı oluşturma aşamalarını şöyle sıralayabiliriz;

  • İlk olarak yapılacak olan tüm işler belirlenip plan oluşturulur.
  • Kurumsal kimlik tasarım oluşturma aşamasında zamanın tüm gereklilikleri dikkate alınır. Markanın özellikleri, rakipleri ve hedef kitlesi incelenir. Aynı zamanda markanın hedefleri de netleştirilir.
  • Kurumsal kimliğin olmazsa olmazı logodur. Tasarlanan logo, markanın imajını yansıtmalıdır. Logo, markayı diğer markalardan ayıran bir ögedir.
  • Renklerde kurumsal kimlik oluşturmaya yardımcı olur. Marka itibarını oluşturan renkler aynı zamanda tüketicilerle markanın arasında duygusal bağda oluşturur.
  • Kurumsal kimlikte yazı tipide önemlidir. Yazı tipi, tüketicilerin markayı diğerlerinden ayırmasını sağlar.
  • Marka web sitelerinin tasarımını renkler ve logolarda oluşturuyor. Markanın web sitesi sayesinde tüketiciler markayla ilgili bilgi edinirler. Markaya ait ürün ve hizmetlerin satışları açısından web site önem arz ediyor.
  • Markanın reklam kampanyaları sayesinde tüketicilere ürün ve hizmetler tanıtılır.

Kurumsal kimlik tasarım çalışmaları şu ögeler üzerinde yapılır;

  • Kartvizit
  • Logo
  • Cepli dosya
  • Antetli kağıt
  • Fatura
  • Katalog
  • Ajanda
  • Roll-up
  • Not kağıdı
  • Tahsilat makbuzu
  • Tabela ve totemler
  • Bayraklar
  • Rozet
  • Plaket
  • Hediye kartı
  • Broşürler
  • Personel, araç ve ziyaretçi kartları
  • Bina dışı ve içi yönlendirme
  • Kapı isimlikleri
  • Masaüstü kimlikler

Kurumsal kimlik ögelerinin oluşturulmasının ardından Türk Patent ve Marka Kurumu’ndan patente dair belge alınır. Bu patent belgesi sayesinde markaya ait kurumsal kimlik tasarım ögelerinin üçüncü kişiler tarafından kullanılması ve çoğaltılması imkansız hale gelir. Özetle, patent belgesiyle markaya ait kurumsal kimlik ögelerinin özgünlüğü ve hakları koruma altına alınır. Bahsettiğimiz tüm bu hususlar doğrultusunda kurumsal kimlik tasarım çalışmalarının tüm aşamalarının detaylı ele alınması gerekiyor. Blue Ajans uzman ekibiyle irtibata geçerek Gaziantep kurumsal kimlik tasarımı süreçleri ve fiyatları hakkında detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.



Yazar

dogukan-gumussoy

Doğukan Gümüşsoy

Blue Ajans Kurucusu & Dijital Pazarlama Uzmanı

Lisans eğitimini bilgisayar mühendisliği bölümünde tamamladıktan sonra Blue Ajans'da kurucu ve dijital pazarlama uzmanı olarak çalışmaktadır.



Paylaş

Sayfamızı faydalı bulduysanız sosyal medya adreslerinizde paylaşarak daha fazla kişinin doğru içeriğe ulaşmasını sağlayabilirsiniz.



Yorumlar ( 0)



Yorum Yapın

logo ×
Blue Ajans
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabilirim?
1