facebook

Kayseri Sosyal Medya Uzmanı

Anasayfa / Kayseri Sosyal Medya Uzmanı
Kayseri Sosyal Medya Uzmanı
Kayseri Sosyal Medya Uzmanı

Blue Ajans bünyesindeki Kayseri sosyal medya uzmanı markaların hem geniş kitlelere ulaşması hem de satışlarının artırılmasına yönelik hizmet veriyor. Sosyal medya uzmanı, hizmet sunduğu markaların hem pazarlama hem de reklam süreçlerini yönetiyor.

Sosyal medya uzmanı markalara ait platformlarda hedef kitle analizi, hesap moderasyonu, rakip analizi ve post planlamasını yapıyor. Sosyal medya uzmanı, aldığı eğitim ve bilgi birikimiyle markalara hizmet sunuyor. Sosyal medya uzmanları sayesinde markalar stratejik kararlarda alır. Aldığı kararlar kapsamında markaların rekabet politikasına katkı sunar. Özellikle markaların dinamik olarak ayakta kalmasında etkin rol oynar.

Kayseri Sosyal Medya Uzmanı Sorumlulukları

Sosyal medya uzmanı görev ve sorumlulukları şu 6 temel başlık altında incelenebilir:

  1. Sosyal Medya Stratejisi Oluşturma

Blue Ajans sosyal medya uzmanı ekipleri, marka ve işletmelerin hem sosyal medya pazarlama stratejilerini tanımlar hem de gelişmesine yardımcı olur. Ayrıca sosyal medya denetimi unsurlarını da belirler. Marka ve işletmelerin sosyal medya hedeflerini geniş pazarlama hedeflerine uygun olarak ifade eder. Sosyal medya platformlarının hangilerinin marka ve işletmelerin hizmet/ürünlerine uygun olduğunu belirleyip ona göre içerikler üretip paylaşır.

  1. Sosyal Medya Reklamcılığı

Sosyal medya uzmanları; hedef kitleye ulaşmak için Instagram, Linkedln, Facebook, Twitter, YouTube gibi çeşitli platformlardan ücretli reklamlar verir. Bu faaliyet, sosyal medya reklamcılığı şeklinde ifade edilir. Sosyal medya uzmanları, bu faaliyet sayesinde tüketicilerle bağ kurup dijital pazarlama stratejilerini güçlendirirler. Markaların yeni pazarlara ulaşması noktasında sosyal medya reklamcılığının önemi çok büyüktür.

  1. İçerik Oluşturma ve Yayınlama

Sosyal medya uzmanları, markalara ait sosyal medya platformlarının verimliliği ve aktifliği açısından çeşitli içerikler oluştururlar. Bu içerikler sayesinde etkileşim artar. Markaların hedefleri ve pazarlama önceliklerine uygun olarak oluşturulan içeriklerin genel durumu şu şekilde takip edilir;

  • Günlük
  • Haftalık
  • Aylık
  1. Sosyal Medya Etkileşim Raporu Hazırlama

Kayseri sosyal medya uzmanı, markaların online itibarını proaktif şekilde nasıl geliştirip yöneteceği hakkında bilgi sahibidir. Hizmet sunduğu markaya dair tüketicilerin düşüncelerine hakimdir. Sosyal medya uzmanları aynı zamanda etkileşim raporu da hazırlar. Marka ve işletmelerin sosyal medya platformlarının etkili performansa sahip olması için şu becerilere sahiplerdir;

  • Sosyal medya yatırım getirisinin ölçülmesi
  • Sosyal medya yatırım getirisinin ölçülüp raporlanması
  • Sosyal medya yatırım getirilerinin optimize edilmesi

Kayseri Sosyal Medya Uzmanının Sahip Olduğu Özellikler

Tüm meslek gruplarında olduğu gibi sosyal medya uzmanları da belirli becerilere sahiptir. Bu becerileri şöyle sıralayabiliriz;

  • Hızlı hareket etmek için çeşitli mobil uygulamaları ve programları sorunsuz kullanır.
  • Türkçe dil bilgisi kurallarına çok hakimlerdir. Çok iyi Türkçe konuşup yazarlar.
  • Marka iletişimi noktasında yetkindirler.
  • Teorik olarak tasarım bilgisine sahiplerdir.
  • Metin yazarlığını çok iyi yaparlar. Markayla ilgili yaratıcı fikirler bulurlar. Markanın iletişim stratejilerini göz önünde tutarak aksiyona geçerler.

Blue Ajans ile iletişime Kayseri sosyal medya uzmanı hizmetleri hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.



Yazar

dogukan-gumussoy

Doğukan Gümüşsoy

Blue Ajans Kurucusu & Dijital Pazarlama Uzmanı

Lisans eğitimini bilgisayar mühendisliği bölümünde tamamladıktan sonra Blue Ajans'da kurucu ve dijital pazarlama uzmanı olarak çalışmaktadır.



Paylaş

Sayfamızı faydalı bulduysanız sosyal medya adreslerinizde paylaşarak daha fazla kişinin doğru içeriğe ulaşmasını sağlayabilirsiniz.



Yorumlar ( 0)



Yorum Yapın

logo ×
Blue Ajans
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabilirim?
1