Blue Ajans uzman ekibi, Yalova e-ticaret web sitesi kurulumuna dair profesyonel hizmetler sunuyor. E-ticaret web sitesi, sunucular üzerinde görüntülenen ve tek domainle birbirleriyle bağlantı kurulan web sayfalarıdır. Genel olarak e-ticaret web siteleri; anasayfa, iletişim, kategori, kurumsal ve blog gibi sayfaları içeriyor.
E-ticaret web sitelerinde ürün/hizmetlerin görselleri ve özellikleri sergilenir. Bu sergileme sonucunda online müşterilerde seçimlerini yapıp satın alma işlemlerini gerçekleştirirler. Markaların internetteki dijital vitrini olan e-ticaret web siteleri bir nevi yazar kasa ve satış personeli görevi yapıyor. E-ticaret web siteleri sayesinde küçük ve büyük fark etmeksizin tüm işletmeler, ürün/hizmetlerini geniş ölçekte satabilir. Markaların küresel anlamda müşterilere ulaşmalarında e-ticaret siteleri etkin rol oynuyor.
Yalova E-Ticaret Web Sitesi Nasıl Olmalı?
Yalova e-ticaret web sitesi, belirli kriterlere göre kurulur. E-ticaret web sitelerinin kriterlerini şöyle sıralayabiliriz;
- Sınırsız trafik
- Sınırsız depolama alanı
- Responsive (mobil uyumlu) tasarım
- Basit arayüz
- SEO uyumlu altyapı
- Üst düzey güvenlik
- Çoklu ödeme sistemleri
- Gelişmiş ürün ve sipariş yönetimi
E-ticaret web sitesi ilk açıldığı zamanlarda çok ziyaretçiye sahip olmayabilir. Yalnız markanın zamanla bilinirliğinin artmasıyla ziyaretçileri de artar. Özellikle sosyal medya, organik kanal ve reklamlardan gelen trafiğin yoğunluğu siteye girişte problemlere neden olur. Böyle bir durumla karşılaşmamak için ağ genişliği sınırlaması olmayan bir altyapıyla e-ticaret sitesi kurulmalıdır. Ağ genişliği sınırlaması olmayan altyapı sayesinde e-ticaret sitesi, özel günlerde de çok trafik çeker.
Yalova e-ticaret web sitesi içerisindeki videolar, görseller ve birçok içerikler depolama alanında yer kaplar. Zaman içerisinde marka için daha çok blog yazısı, banner vb. eklemeler yapılması gerekir. Bu eklemeler maalesef hafızayı doldurur. Dolayısıyla bulut tabanlı sınırsız depolama alanına sahip e-ticaret web sitelerinin kurulumu hayati önem taşıyor. Yandex, Google vb. arama motorları için e-ticaret sitesinin responsive (mobil uyumlu) olması da hayati önem taşıyor. Sitenin responsive uyumlu olması hızlıca açılmasını sağlar.
Responsive uyumlu web siteler; laptop, masaüstü bilgisayar, tablet ve akıllı telefonlardan sorunsuzca açılır. Basit arayüze sahip e-ticaret sitelerinde ziyaretçiler daha çok zaman geçirir. Örneğin, ürünlerin çok iyi gruplandırılmış bir kategori ağacında sunulması ziyaretçilerin daha çok ilgisini çeker. E-ticaret sitesinin SEO uyumlu altyapıya sahip olması, sitenin trafiğini artıran diğer bir unsurdur. Bir e-ticaret sitesinin “Kişisel Verileri Koruma Kanunu” kapsamında ziyaretçilerinin verilerini koruma altına alması gerekiyor.
E-ticaret web sitelerinde birden çok ödeme sisteminin olması da çok önemlidir. E-ticaret sitesine sanal pos sistemi entegre edilerek kredi kartı ödemelerinin gerçekleştirilmesine imkan tanınabilir. Ayrıca e-ticaret web sitesinin gelişmiş filtre sistemine sahip olması da gerekir.
Gelişmiş filtre sistemi, ürün/hizmet siparişlerinin kolayca bulunup değişiklik yapılmasını sağlar. Aynı zamanda sitede farklı kampanyaların tanımlanması ve sipariş durum değişikliği yapma gibi özelliklerde olmalıdır.
Yalova E-Ticaret Web Sitesi Kurmak Ne Kadar Karlı?
Yalova e-ticaret web sitesi kurmak aslında geleneksel bir mağaza açmaktan daha karlıdır. E-ticaret web sitesi online olarak hizmet verdiği için mağaza kirası, su, elektrik gibi maliyetlerden muaf olunur. E-ticaret sitesi 7/24 açık olduğu için dünyanın her yerinden kesintisiz erişilebilir.
E-ticaret web siteleri hizmetleri, coğrafi konum ya da belirli çalışma saatleri vb. durumlardan dolayı kısıtlanmaz. Çok ekip arkadaşıyla çalışma zorunluluğu da yoktur. Bu durum direkt markanın kar etmesini sağlar. Bir e-ticaret web sitesinin karı şu noktalara göre değişir;
- Sektör
- Niş
- Fiyatlandırma stratejisi
- Ürün/hizmetler
- Pazarlama bütçesi
Blue Ajans ile iletişime geçerek Yalova e-ticaret web sitesi hakkında daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.