Adwords sahte tık konusuna kesin çözüm sağlamak için rekabet ortamında son derece avantajlı bir yöntem bulmuş olursunuz. Blue Ajans ile siz de çeşitli önlemlere göz atın!
Google üzerinde gerçekleşen uzun soluklu rekabet ortamı, e-ticaret üzerinde son zamanlarda fazlasıyla baş göstermiştir. Özellikle Türkiye’de pandemi döneminin de etkisi ile e-ticarete giriş artmış ve istatistik rakamları oldukça yüksek çizelgeler eyerini bırakmıştır.
Google üzerinden gerçekleşen reklamlar da hizmet, ürün veya mal satışı gerçekleşir. Bu satışların artması ve tutunması için reklam planlaması ile reklam stratejisi oluşturulur. Google Adwords tarzı mecralarda bu stratejilerin uygulanmasını sağlayan kanallardandır.
Adwords Sahte Tık Neden Gerçekleşir?
Adwords sahte tık oluşumu rekabetçi ortam ve piyasa içerisinde iş ahlakı ve etikliğini yitirmiş olan rakiplerin büyük bir silahıdır. Bu yola başvurmak ve gerçekleştirmek iş ahlakına bakıldığında kesinlikle etik bir davranış değildir.
Fakat her ne kadar bu davranış etik ve ahlaki olarak görülmese de günümüzde çoğu web sitesi ve marka bu ambargoya maruz kalmaktadır. Sahte tık saldırısı ile web sitesi birçok zarara uğrarken aynı zamanda belirli sonuçlarda da değişikliklere sebebiyet verebiliyor.
Adwords sahte tık gerçekleşmesi ile Adwords sahte tık konusuna kesin çözüm ise birçok kullanıcı tarafından aranan bir gereksinim olmaktadır. Sahte tık gerçekleşmesinin en büyük nedeni rekabet dolayısı ile sağlanan saldırılardır şeklinde cevap verebiliriz.
Adwords Sahte Tık Konusuna Kesin Çözüm Nedir?
Adwords sahte tık problemi ile birçok web sitesi cebelleşmektedir. Bu problem ile başa çıkmak için birtakım önermeler ve tavsiyeler elbette vardır. Bu tavsiyeler arasında yeni pazar stratejilerinin gelişimi yer almaktadır. Ardından rekabet ortamında bulunan rakiplerin bilinmesi ve tespit edilmesi de gerekli önlemlerdendir. Böylece sahte tık işleminin gerçekleştirdiği kişileri bulmak daha kolay olacaktır.
Yüksek değerli web siteler belirleyerek, geçersiz sayılan tıklamaları uzun soluklu izlemeye alarak devam edin. Tıklamalarda yer alan bir kategorize de geçersiz tıklamalardır. Bu tıklama çeşidini izlemeye almak önlemlerden birisidir.
Google belirleme yapmasının ardından sahte tıklamalar hesaplanan veri analizlerinden kaldırılır. Google’ın belirttiği sahte tıklama çeşitleri arasında; manuel tıklama, alakasız tıklama ve otomatik tıklamalar yer alır. Bu tıklamaların başında yer alan manuel tıklama; kârlılığı arttırıcı politikalar içeren ve reklamların göründüğü mecralardaki maliyetleri arttırmayı hedefler.
Otomatik tıklamalar içeriğinde ise botlar ve sahte yazılımlar sonucunda oluşan tıklamalar yer almaktadır. Alakasız tıklama çeşidinin reklam veren için bir önemi yoktur ve değersiz tıklama olarak geçmektedir. Adwords sahte tık konusuna kesin çözüm için ise tek bir yöntem ve önlem, elbette bulunmamaktadır. Çeşitli ve avantajlı yazılımlar ile tanışmaya ne dersiniz?
Blue Ajans ile Adwords Sahte Tık Konusuna Kesin Çözüm!
Sahte tık konusuna kesin bir çözüm sunabilecek en baş sırada yer alan yöntem; yazılımdır. Sahte tıklamaları tespit edecek yazılım sayesinde çeşitli önlemlere gerek kalmaz. Yazılım ajansı olarak sunmuş olduğumuz bu önleyici sistem sayesinde tüm sahte tıklama çeşitlerinden korunmuş olacaksınız.
Tıklamalarda tespitin sağlanması zorlu bir süreçtir. Fakat sunmuş olduğumu Google Adwords sahte tıklama engelleme yazılımı ile hem bot hem de insani tıklama saldırılarının engellemesi sağlanır. Yazılım kullanımı sayesinde son derece başarılı bir korunma sağlamış olursunuz.
Böylelikle sahte tıklamalar sonucunda web site trafiklerinde ve site ziyaretlerinde de herhangi bir tehlikeye girilmemiş olur. Her işte oluşan rekabetteki ahlaki sınırların çiğnenmesi Google ADS içerisinde de kendisini gösterir.