facebook

Ankara Mobil Uygulama Reklamları

Anasayfa / Ankara Mobil Uygulama Reklamları

Ankara mobil uygulama reklamları, mobil cihazlarda uygulamalara marka veya reklam yerleştirmeyi içeren bir tür reklamdır.

Video reklam ve bannerlar, mobil uygulama reklamcılığında sıklıkla kullanılmaktadır. Ancak, tüketicileri etkilemek için değişik ve yaratıcı reklam türleri de kullanılabilmektedir. Mobil uygulama reklamcılığı, günümüzde yeni başlatılan bir reklam türü olsa da yaygın olarak tercih edilmektedir.

 

Mobil Uygulama Reklamları Ne İşe Yarar?

 

İçeride daha çok zaman geçirmeyi tercih eden kullanıcılar için eşsiz ve eğlenceli içeriklerle dolu bir uygulama tasarlamak onların tüm ihtiyaçlarına yanıt vermek demektir.

Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak onların geri bildirimlerini, önerilerini ve şikayetlerini dinlemek, sadık bir kitle oluşturmanızı sağlar. Ancak bu kusursuz uygulamanızı milyonlarca alternatif arasından öne çıkarabilmek için Ankara mobil uygulama reklamları gücünden yararlanmanız şarttır. Bu reklam türü potansiyel müşterilerinize ulaşmanızı kolaylaştırır ve uygulamanızın başarısını garantiler.

 

Mobil Reklamcılık Türleri Nelerdir?

 

Mobil reklamlar, farklı türlerde markaların gereksinimlerine göre belirlenir. Dolayısıyla birçok mobil reklamcılık türünden bahsetmek mümkündür. Bu reklam türlerinin tasarımları, teknik yapısı ve platformu kendine özgüdür. Bu noktada dikkat edilmesi gereken en önemli şeyin, işletmeye fayda sağlayacak bir reklam türünü seçmektir.

Peki mobil reklamcılık türleri nelerdir? Mobil reklamcılık türleri hakkındaki bilgiler aşağıdaki başlıklarda verilmiştir.

 

Banner Reklamlar

Bir markayı ya da ürünü tanıtmak, banner reklam türü sayesinde yapılır. Yaratıcı bir reklam türü olduğu için tüketicilerin dikkatini çekmek için yapılır ve marka bilinirliğini artırmayı amaçlar. Ancak banner reklamlarda markanın ayrıntılı bilgileri verilmez.

Görsel olarak hazırlanan reklamlar genel bilinirliğe dayanır. Markanın web sitesine bağlı olan banner reklamlar, kullanıcının reklama tıkladığında doğrudan markanın web sitesine bağlanmasını sağlar. Tanıtılan ürün ya da sayfaya da yönlendirilerek markanın tanıtımı yapılabilmektedir.

 

Yerel Reklamlar

Yerel reklamlar, reklamı yapılacak web siteye ya da uygulamaya bağlanmasını sağlayan reklam türüdür. Yerel reklamlar sayesinde kullanıcılar reklamları gördüklerinde kapatamazlar. Bu, yerel reklamların en önemli özelliklerinden biridir. Kullanıcıda herhangi bir reklam algısı yaratmayan bu reklamlar, kullanıcıların hemen etkileşime haline girmesini sağlar.

Video Reklamlar

Youtube, hızla büyüyen pek çok kullanıcının yer aldığı bir platformdur. Bu nedenle reklamcılık alanında etkili bir platform haline gelmiştir. Video pazarlaması da video reklamlarda etkili bir pazarlama türüdür. Video reklamlar sayesinde bir ürün veya hizmet tanıtılırken yüksek dönüşüm oranı hedeflenir. Sosyal medya aracılığıyla ya da çevrimiçi mağazalar ile web siteler, mobil video reklamları verebilir. Mobil uygulamayı açtığında kullanıcılar bu video reklamı görüntüleyebilirler.

 

Geçiş Reklamları

Geçiş reklamları da bir tür mobil reklamlardan biridir. Bu reklamlar, bir uygulamanın geçiş noktalarında bulunur ve mobil cihazdaki tüm ekranı kaplar. Bu reklam türleri genelde bir uygulama açılırken ya da bir sayfa yeniden yüklenirken oynatılır. Markalar, genelde geçiş reklamlarını tercih ederler. Zira bu reklam türleri yüksek tıklama oranıyla bilinmektedir.

 

Ankara Mobil Uygulama Reklamları Maliyeti

 

Ankara mobil uygulama reklamları maliyeti, birçok faktöre göre değişiklik gösterebilir. Zira yürütmek istenilen kampanya türü, reklam projesine ve hangi kitlelere ulaştırılmaya çalışıldığına göre farklılık gösterir. Markalar ve reklam iş ortakları, bu süreçte belirli bir fiyatlandırma sistemini oluşturur.

Örneğin, bin adet gösterim başına maliyet kısaca CPM, bir reklamın 1.000 kez gösterildiğindeki maliyetini ifade eder. Bu fiyatlandırma stratejisi, önde gelen sosyal medya platformları tarafından reklam stratejilerinde sıkça tercih edilir. Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek için oldukça yaygın bir yöntemdir.

Diğer bir fiyatlandırma stratejisi ise CPC'dir. Bu strateji, reklam materyaline gerçekleşen her tıklama için reklamverenin ücret ödediği tıklama başı ödeme sistemidir. Bu model, markaların reklamlarına gerçek zamanlı etkileşim alarak yatırımlarının karşılığını gördüklerini garanti eder. CPC reklamlarını en sık standart arama motoru sonuç ekranlarında görürüz.

 

Mobil Uygulama Reklamları Avantajları

 

Mobil uygulama reklamları, bazı avantajları ile de öne çıkan bir reklam türüdür. Bu reklam türü ile, mobil uygulamalarda aktif olan potansiyel müşterilere ulaşmak mümkündür. Akıllı telefon, tablet ve gelişmiş özelliklerdeki telefonlar da dahil olmak üzere tüm mobil cihazlarda bu tür reklamlar verilir.

Mobil cihazların popülerliği günümüzde tavan yapmış durumda. Bilgisayarların aksine, insanlar internete erişim için daha çok mobil cihazları tercih ediyorlar. Bu da mobil reklamcılığın önemini her geçen gün arttırıyor. Genel olarak mobil uygulama reklamlarının avantajları şunlardır:

  1. Tıklama başı maliyet modeli ile yürütülen reklam kampanyaları, mobil cihazlarda genellikle masaüstü cihazlara kıyasla daha ekonomiktir. Böylece markalar bütçelerini daha etkili bir şekilde kullanabilirler.
  2. Mobil uygulamaların tanıtımı, ulaşılan hedef kitlenin de ilgili markaların mobil uygulamalarını indirme sayılarını artırır.
  3. Mobil reklamcılıkta konum odaklı stratejiler de oldukça etkili oluyor. Zira,  kullanıcılar telefonlarını yanlarında taşıdıkları için onlara konumlarına özel, kişiselleştirilmiş reklamlar sunmak mümkündür.
  4. Çok fazla müşteriye ulaşan markalar, rekabette de olumlu sonuçlar elde ederler.
  5. Reklam verme sürecinde, detaylandırılmış raporlar markaya sunulur. Bu sonuçlara uygun bir reklam stratejisi belirlenir.
  6. Mobil reklam verme sürecinin sonucunda ise markalar yüksek başarı ve dönüşüm oranları elde edebilirler.

 

Mobil Uygulama Reklamlarının Amacı

 

Mobil reklamın amacı, markanın tanıtmak istediği ürün ve hizmeti doğru kişilere ulaştırmaktır. GSM operatörlerinin müşteri veri tabanları, bu süreçte reklamcılarla paylaştırılır ve süreç başlar.

Mobil cihaz kullanıcılarının yaş, cinsiyet, meslek ve konum gibi bilgilerinin analiz edilmesiyle markanın tanıtımı hedef kitlelere ulaştırılır. İndirimli ya da kampanyada olan ürünler, bu kişilere mobil uygulamalarla kısa sürede gönderilir. Bu reklamları gören tüketicilerin satın alma eğilimi oluşur ve ilgili markaya dönüş sağlarlar.

Günümüzde uluslararası dev markalar, mobil tasarımlar için çok büyük reklam bütçeleri ayırmaktadır. Bu konuda uzmanlar, mobil reklamın diğer reklam türlerinden daha büyük ve yatırım aracı olacağını düşünmektedir. Bu konuda uzman bir mobil reklam hizmeti sunan Blue Ajans da öne çıkmaktadır. Blue Ajans’ın sunduğu bu hizmet ile markanızın ürün ve hizmetlerini tanıtarak güçlendirebilirsiniz.

 

Ankara Mobil Uygulama Reklamları Hizmeti

 

Kaliteli ve kısa vadede etkili sonuçlar elde etmek istiyorsanız Ankara mobil uygulama reklamları hizmeti alabilirsiniz. Ankara'nın önde gelen markalarına hizmet veren Blue Ajans, mobil uygulama reklamlarında sektörün en iyisi olma özelliğini taşıyor.

Yılların deneyimi ve profesyonel ekibiyle markanın gereksinimlerini analiz ederek en etkili reklamları sunar. Dijital dünyada rekabette en üste çıkmak için bu hizmeti almanızın vakti gelmiş olabilir.

Blue Ajans, dünya çapında yaygın olarak kullanılan Youtube, Google arama motoru, Google Play Store ve Google Görüntülü Reklam ağında görüntülenmenizi sağlar. Para kazanma ve müşterileri artırma stratejisi olan mobil uygulama reklamcılığı ile istediğiniz verimi alabilirsiniz.

Mobil uygulama sektöründe öne çıkmak ve sizi ideal müşterilere bağlamak için Blue Ajans tercih edebilirsiniz. Google Play ve Apple AppStore'da dikkat çekici bir konuma gelmeniz için size en uygun maliyetle yüksek verimli reklam stratejileri sunuyoruz.

Mobil Arama Ağı kampanyalarıyla, uygulamanızı arayan mobil kullanıcılara doğrudan hitap ederek, uygulamanızın popülerliğini artırıyoruz. Bu sayede ideal hedef kitlenize en etkili şekilde ulaşarak mobil dünyada başarınızı garantiliyoruz.





Yazar

dogukan-gumussoy

Doğukan Gümüşsoy

Blue Ajans Kurucusu & Dijital Pazarlama Uzmanı

Lisans eğitimini bilgisayar mühendisliği bölümünde tamamladıktan sonra Blue Ajans'da kurucu ve dijital pazarlama uzmanı olarak çalışmaktadır.



Paylaş

Sayfamızı faydalı bulduysanız sosyal medya adreslerinizde paylaşarak daha fazla kişinin doğru içeriğe ulaşmasını sağlayabilirsiniz.



Yorumlar ( 0)



Yorum Yapın

logo ×
Blue Ajans
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabilirim?
1