facebook

Google Reklam Yönetimi (Yurtdışı)

Anasayfa / Google Reklam Yönetimi (Yurtdışı)
Yurtdışı Google Reklam Yönetimi
Yurtdışı Google Reklam Yönetimi

Reklam yönetimi, dijital pazarlama yöntemlerinin içerisinde en önemli olanıdır diyebiliriz.

Dijital reklamlar günümüzde sıklıkla tercih edilen reklam türleridir ve bu reklamlar potansiyel müşterileri, gerçek müşteriye dönüştürmeye yönelik olan çalışmalardır.

İnternet kullanımının artması ile birlikte hedef kitleye ulaşabilmenin en pratik yolu internette reklam yayınlamaktır.

Sosyal medyalara ve arama motorlarına reklam verme konusunda uzman olmayan kişiler tarafından yayınlanan reklamlar, hedef kitle dışında olan kişilere de gözükebilmektedir.

Reklam bütçesinin etkisiz bir şekilde harcanmasına sebep olabilmektedir. Bu sebeple de reklam yönetiminin iyi bir şekilde yapılması gerekir.

Yurtdışı Google reklam yönetimi hususunda uzman kişiler ile çalışmanız, bütçenizi daha etkili bir şekilde kullanarak başarılı reklam sonuçları elde etmenizi sağlayacaktır.

Reklamlarınızı profesyonel bir şekilde yönetmek istiyorsanız bu alanda uzman olan kişiler ile çalışmalısınız. Blue ajans bu noktada sizlere en kaliteli hizmetleri sunmaktadır

Yurtdışı Google reklam yönetimi hususunda destek almak istiyorsanız bu noktada Blue ajans ile iletişime geçerek en doğru hizmeti alma imkanından faydalanabilirsiniz.

Blue ajans web sitesi üzerinden iletişim numaralarından Yurtdışı Google reklam yönetimi konusunda bilgi alabilirsiniz.

 

Reklam Yönetimi Hangi Platformlarda Kullanılır?

Reklam yönetimi, günümüzde Google, Instagram, Facebook, Twitter ve Lınkedln gibi sıklıkla kullanılmakta olan platformlarda yapılmaktadır.

Google Adwords ve Facebook Business ise reklam yönetimi konusunda öne çıkan platformlar arasında bulunmaktadır. Bu platformlar üzerinden reklam verdiğiniz zaman hedef kitlenize çok daha kolay bir şekilde ulaşma imkanından yararlanabilirsiniz.

Facebook Business Manager, reklam verenlerin Facebook pazarlama süreçlerini tek bir kanal üzerinden yönetmelerine, varlıklarını ekipler ile ve farklı işletmeler ile paylaşmaları konusunda yönetimine ortak etmelerine olanak sağlayan bir platformdur.

Facebook Business Manager sayesinde, Facebook üzerinde tüm pazarlama araçları ortak bir yerden yönetilebilme imkânı sunulmaktadır.

Google Adwords ise işletmelerin ürün ya da hizmetlerini arayan kullanıcılara daha kolay bir şekilde ulaşılabilmesini sağlayan çevrimiçi bir sistem olarak karşımıza çıkmaktadır.

Ölçümlenebilme özelliği ve tıklama başına ödeme yapılması sayesinde reklam veren firmalar tarafından tercih edilmesi gereken bir platformdur diyebiliriz.

 

Google Adwords Kullanırken Nelere Dikkat Edilmelidir?

Google Adwords reklamları kullanılırken, hesap kurulumları, teknik gereksinimler, hesap yönetimi ve reklam içerikleri gibi dikkat edilmesi gereken bazı öncelikler bulunmaktadır.

Gün geçtikçe değişime ve rekabete ayak uydurmak, optimizasyon ve raporlamalar konusunda düzenli takip sağlayacak nasıl bir yol izleneceğinin planlanması gerekir.

Bu şekilde reklam sürecinde elde ettiğiniz sonuçlara bağlı olarak daha gelişmiş bir hedefleme ve strateji imkânı sağlamaktadır.

Google Adwords kullanırken dikkat edilmesi gereken bazı şeyler olduğunu söylemiştik. Bunları şu şekilde sıralamamız mümkün olacaktır;

  • Bütçenizi en doğru şekilde belirlemek,
  • Anahtar kelime çalışmasını doğru bir şekilde yapmak,
  • Müşterilerin ilgisini çekecek şekilde odakta olmak,
  • Açılan sayfaların kontrollerinin iyi bir şekilde yapılması,
  • Hem arama hem de görüntülü reklam ağlarından yararlanılması,
  • Sonuçların iyi bir şekilde analiz edilmesi ve buna uygun optimizasyonların yapılması,

Google Adwords kullanımı sayesinde web sitenize nitelikli ve sürekli bir dönüş sağlanmasına olanak sağlamaktadır.

Google reklamlarında yapılması gereken şey dikkatli kontrollerin yapılması ve bu kontrollere bağlı olarak gerekli olan optimizasyonların iyi bir şekilde yapılması olacaktır.

 

Reklam Yönetimi Yaptırmanın Avantajları Nelerdir?

Reklam paylaşımları her zaman karışık bir durum olarak görülmektedir. Reklam algoritmalarını iyi bilmek, etiket yönetimini yapmak, anahtar kelimeleri iyi bir şekilde tanımlamak son derece önemlidir.

Bunlara ek olarak reklam başı ödenmesi gereken ücretin etkili bir miktarda ayarlanması gereklidir. Bu nedenle reklam yönetimi yaptırmak firmalara müşteri ve zaman kazandırmayı sağlamaktadır.

Yurt dışı Google reklam yönetimine harcanacak olan bütçe, bilinçsiz ve plansız bir şekilde yapılırsa reklam çalışmalarından daha az maliyet olmaktadır.

Blue ajans Yurt dışı Google reklam yönetimi konusunda sizlere Facebook, Instagram, Twitter, Google ve LinkedIn gibi birçok platformda doğru stratejiler ve bütçeler ile etkili bir şekilde çalışmalar sürdürmektedir.

Yurt dışı Google reklam yönetimi konusunda hizmet almak isteyen kişiler bu konu hakkında bilgi almak ve hizmet talebinde bulunmak için Blue ajans web sitesi üzerinde bulunan iletişim numaralarını kullanarak bu konuyla ilgili bilgi alma imkanından yararlanabilirler.

Blue ajans ile iletişime geçerek Yurt dışı Google reklam yönetimi hizmetinden yararlanabilirsiniz



Yazar

dogukan-gumussoy

Doğukan Gümüşsoy

Blue Ajans Kurucusu & Dijital Pazarlama Uzmanı

Lisans eğitimini bilgisayar mühendisliği bölümünde tamamladıktan sonra Blue Ajans'da kurucu ve dijital pazarlama uzmanı olarak çalışmaktadır.



Paylaş

Sayfamızı faydalı bulduysanız sosyal medya adreslerinizde paylaşarak daha fazla kişinin doğru içeriğe ulaşmasını sağlayabilirsiniz.



Yorumlar ( 0)



Yorum Yapın

logo ×
Blue Ajans
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabilirim?
1