Blue Ajans profesyonel ekibi doğru stratejilerle network marketing sosyal medya reklamları tasarlıyor. Günümüzde sosyal medya reklamları birçok işletme tarafından pazarlama stratejisi olarak kullanılıyor. Network marketing şirketler içinde hayati önem taşımaya başladı.
Sosyal medya platformlarından paylaşılan reklamlar sayesinde network marketing şirketleri daha hızlı geniş kitlelere ulaşır. Sosyal medya reklamları, marka bilinirliği açısından da çok avantajlıdır. Network marketing sektöründe ürün/hizmet satışı yapanlar sosyal medya platformlarından daha hızlı potansiyel müşterilerine ulaşabilir. Network marketing faaliyetlerinin başarılı olması için etkili reklam kampanyaları oluşturulmalıdır. Bunun yanı sıra doğru içerikler üretmekte faaliyetlerin başarılı olmasını sağlar. Hedef kitle baz alınarak onlara uygun stratejilerin oluşturulması satışları artıran önemli bir etkendir.
Network Marketing’te Sosyal Medya Reklamlarının Etkisi
Network marketing yani ağ pazarlamasında sosyal medya reklamları güçlü bir araçtır. Instagram, Facebook, TikTok, Linkedln gibi platformlar üzerinden ağ pazarlaması faaliyetleri daha çok kişiye ulaşır. Network marketing’te sosyal medya reklamlarının avantajları şunlardır;
- Erişimi genişletir
- İlişkileri güçlendirir
- Markayı oluşturur
Sosyal medya platformlarından yapılan ürün ve hizmetlere dair paylaşımlar dünyanın her yerine ulaşır. Sosyal medya platformları sayesinde zaman ve yer sınırlaması kalkar. Network marketingte işini genişletmek isteyenler, müşteri ilişkilerini güçlendirmesi gerekiyor. Network marketing müşteri deneyimini genişletmek çok önemlidir. Hedef kitlelere sosyal medya platformları üzerinde ürün/hizmetlere dair video ve mesajlar gönderilebilir. Sosyal medya platformları network marketigte marka oluşturma noktasında da önemli rol oynuyor. Network marketing sosyal medya reklamları;
- Vizyon
- Misyon
- Kim olduğunuz
- Ürün ve hizmetleriniz noktasında hem hedef kitleye hem de potansiyel müşterilere bilgi verir.
Bir markadan memnun kalan tüketicilerin %71’i sosyal medya platformlarından markayı başkalarına tavsiye ediyor.
Network Marketing Sosyal Medya Reklamları Stratejileri
Network marketingte sosyal medya reklamları stratejileri şöyle oluşturulur:
- Strateji
Network marketing faaliyetleri için doğru stratejiyle sosyal medya reklamları oluşturulmalıdır. İlk olarak hedeflere uygun olarak sosyal medya platformları belirlenmelidir. Akabinde ürün/hizmetleri tanıtan içerikler hazırlanmalıdır. Bu içerik türlerine şunları örnek verebiliriz;
- Podcast’ler
- Videolar
- Resimler
- Animasyonlar
- Plan
Günümüzde teknolojinin gelişmesi ve internet kullanımının artmasıyla birlikte birçok kişi, sosyal medya platformlarında yer almaya başladı. Dolayısıyla geleneksel pazarlamaya kıyasla sosyal medya reklamlarıyla markalar daha çok kişiye ulaşabilir. Düzenli olarak paylaşım yapmak yüksek erişim elde edilmesini sağlar. Bununla bağlantılı olarak satışlar da artar.
- Analiz Yapılmalı
Sosyal medya platformlarındaki paylaşımlara yapılan yorumlar, bırakılan beğeniler vb. hareketler aylık olarak incelenip raporlandırılmalıdır. Raporlar sayesinde network marketing sosyal medyya reklamlarının doğru stratejiyle oluşturulup oluşturulmadığı daha net anlaşılır. Örneğin, A/B testleri yapılarak içeriklerden hangilerinin etkili olduğu hakkında bilgi edinilebilir. A/B testleri sayesinde en iyi performansa sahip reklamlar belirlenebilir. Blue Ajans ile iletişime geçerek network marketing sosyal medya reklamları hakkında daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.