Profil Fotoğrafı Çekerken Dikkat Edilecek Hususlar

Anasayfa / Blog / Profil Fotoğrafı Çekerken Dikkat Edilecek Hususlar
Profil Fotoğrafı Çekerken Dikkat Edilecek Hususlar Profil Fotoğrafı Çekerken Dikkat Edilecek Hususlar

Profil fotosu çekmenin püf noktaları; işletmenin ve markanın geleceği için büyük önem taşıyor. İşletme hesapları için çekilen profil fotoğraflarının profesyonelce olması gerekiyor. Profesyonel profil fotoğraflarından oluşan hesaplar daima kullanıcıların ilgisini çekiyor.

İşletmenizin ön plana çıkmasını, tanınmasını istiyorsanız öncelikle onun adına sosyal medya platformlarından hesap açmalısınız. Hesap açtıktan sonra işletmenizin hizmetlerini ve ürünlerini tanıtacak düzenlemeler yapmalısınız. O düzenlemeler içerisinde öncelikle profil fotoğrafı seçimi geliyor. Kurumsal kimliğe sahip olmak isteyen bir işletme sosyal medya hesaplarında onu yansıtacak profil fotoğraflarına yer vermelidir. Bu hizmetlerden Blue Ajans’ın sosyal medya yönetimi kapsamında yaralanabilirsiniz. Profil çekim teknikleri konusunda alanında uzman personellerimizden bilgi alabilirsiniz.

En Uygun Profil Fotoğrafı Nasıl Olur?

İşletmeler müşteri kazanmak için sosyal medya hesaplarında mutlaka etkileyici profil resmi bulundurmalılar. Profil fotoğrafınız; işletmenizi, markanızı, hizmetinizi ve ürününüzü tanıtacak görselden oluşmalıdır. Profil fotoğrafı, sosyal medya platformu kullanıcılarının bir nevi kimliği haline gelmiştir. Kişiye özel sosyal medya hesaplarının her birinde ayrı ayrı profil fotoğrafı kullanılabilir. Fakat bir işletme ya da markanın sosyal medya hesaplarıysa o zaman tüm platformlarda aynı profil fotoğrafı kullanılması daha iyi olur.

Instagram, Linkedin, Facebook ve Twitter gibi sosyal medya hesaplarına kurumunuza uygun profil fotoğrafı seçebilirsiniz. Kullanacağınız profil fotoğrafları, yaptığınız işi tam anlamıyla temsil etmelidir. Profil fotoğraflarınıza bakarak diğer sosyal medya hesapları sizinle iletişime geçerek hizmetlerinizle alakalı bilgiler alabilir. Son dönemlerde, profesyonel profil fotoğrafı e-ticarette ön plana çıkmaya başladı.

Profil Fotoğrafı Çekiminde Nelere Dikkat Edilmeli?

Bir işletmenin tanınırlığını artırmada sosyal medya platformlarının önemi vardır. Aşağıda belirttiğimiz profil fotoğrafı önerileri işletmenizin dikkat çekiciliğini artırabilirsiniz.

♦ Fotoğrafın Odak Noktasını Belirleyin

Satışa sunduğunuz ürünü, markayı fotoğrafta odak nokta olarak belirleyiniz. İşletmenizin kimliğini ortaya koyacak fotoğrafı profile ekleyiniz.

♦ Kaliteli Fotoğraf Makinesi Kullanımı

Blue Ajans olarak verdiğimiz hizmetlerin içerisinde; sosyal medya hesaplarınız için profil fotoğrafları da yer alıyor. İşletmenizin müşteri kazanması adına profesyonel profil fotoğraf çekimleri gerçekleştiriyoruz.

♦ Kurumunuzun Renklerini Kullanın

İşletmenizin, markanızın, kurumunuzun rengi neyse o doğrultuda fotoğraf çekimleri gerçekleştiriyoruz. Böylelikle insanların gözünde markanız ve işletmeniz daha iyi yer ediyor.

Bir işletmenin etkileyici profil resmi için doğru açıyı ve uygun ışığı çok iyi ayarlamak gerekiyor. Bu sayede kurumsal kimliğe daha hızlı ulaşmış olacaksınız.



Yazar

dogukan-gumussoy

Doğukan Gümüşsoy

Blue Ajans Kurucusu & Dijital Pazarlama Uzmanı

Lisans eğitimini bilgisayar mühendisliği bölümünde tamamladıktan sonra Blue Ajans'da kurucu ve dijital pazarlama uzmanı olarak çalışmaktadır.



Paylaş

Sayfamızı faydalı bulduysanız sosyal medya adreslerinizde paylaşarak daha fazla kişinin doğru içeriğe ulaşmasını sağlayabilirsiniz.



Yorumlar (1)

Ersin Turhan

28/Kasım/2021

Profil fotoğrafı çekimi yapıyor musunuz?

Blue Ajans

11/Aralık/2021

Merhabalar Ersin Bey. Evet Firmamız Bünyesinde Profil Fotoğraf Çekim Hizmeti De Bulunmaktadır.


Yorum Yapın

Bize Sorun


reklam-banner

Son Paylaşımlar

×
Blue Ajans
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabilirim?
1