SEO Çalışmasında Doğru Bilinen Yanlışlar

Anasayfa / Blog / SEO Çalışmasında Doğru Bilinen Yanlışlar
SEO Çalışmasında Doğru Bilinen Yanlışlar SEO Çalışmasında Doğru Bilinen Yanlışlar

Seo çalışması Ankara lokasyonunda Blue Ajans hizmetleriyle dikkat çekiyor. Ajansımız tarafından yapılan Seo çalışmalarıyla, Google başta olmak üzere pek çok arama motorunda üst sıralarda yer alabilirsiniz.

Seo çalışmalarına geçmeden önce yol haritamızı hem uzun hem de kısa vadeli olarak hazırlıyoruz. Devamlı rakiplerinizin analizini, sizin sitenizin mevcut Seo performansını ve daha pek etkeni takip ediyoruz. Google’de web sitenizi üst sıralara çıkardıktan sonra o başarıyı sürdürmek içinde önemli çalışmalar yapıyoruz. Web sitenizin performansını düzenli şekilde takip ettikten sonra belirli aralıklarla da onu inceliyoruz. Seo çalışmaları tek seferlik olmamalıdır. Web sitesi faaliyet gösterdiği sürece Seo çalışmaları mutlaka yapılmalıdır. Seo çalışması ile işletmenizin tanınırlığını artırabilirsiniz.

Seo Çalışmalarında Yapılan Yanlışlar

Site Seo çalışması kapsamında birtakım doğru bilinen yanlışlar yapılıyor. O doğru bilinen yanlışları şöyle sıralayabiliriz:

♦ Yüksek Hacimli Kelimelere Odaklanılması: En çok yapılan Seo hatalarından birisi yanlış kelimelere odaklanmaktır. Uzun kuyruklu olarak adlandırdığımız kelimelere odaklanarak Seo çalışması yapılmalıdır. Örneğin; “HP laptop” diyerek değil de “HP Pavilion Aero Laptop 13” şeklinde hedef kelimeler kullanılmalıdır.

♦ Yanlış Seo Ajanslarıyla Çalışmak: Doğru, güvenilir ajans seçmeniz çok önemlidir. Siteniz ve markanız için verdiğiniz hizmetin boşuna gitmemesi için Seo ajansını doğru seçmelisiniz.

♦ Backlink Satın Alınması: Web sitelerine zarar veren etkenlerin en başında satın alınan backlink paketleri geliyor. Backlink paketleriyle sağlanan başarı kısa sürelidir. Ayrıca Google tarafından fark edildiğinde büyük cezalara kişi çarptırılır.

♦ Hedeflenen Anahtar Kelimelerin Birkaç Kez Geçmesi: “Doğru Seo çalışması nasıl yapılır” sorusu bir web sitesinin geleceği için hayati önem taşıyor. Genellikle çoğu kişi Seo çalışmalarında anahtar kelimelerine odaklanarak açıklayıcı ve anlatıcı dili kullanmayı içeriklerinde unutuyorlar. Bu durumda doğal olarak Google kullanıcılarının hoşuna gitmiyor.

♦ Mobil Uyumu Olmayan Site Tasarımları: Günümüzde insanlar daha çok mobil üzerinden web siteleri ziyaret ediyorlar. O yüzden; mobil uyumlu olmayan web siteleri, ziyaretçi kaybederek büyük zarara uğruyorlar.

♦ Site Hızının Küçümsenmesi: Google’ın önemsediği konulardan bir tanesi de site hızıdır. İnternet kullanıcıları için yavaş web siteleri zaman kaybı olarak lanse ediliyor. O yüzden de zaman kesinlikle geçirmiyorlar. Web sitenizin ziyaretçi kaybetmemesini istiyorsanız, hızını belirli periyotlarda kontrol ettiriniz.

♦ Kopya İçeriklere Yer Verilmemelidir: Seo çalışmaları yaparken kesinlikle web sitesinde kopya içeriklere yer verilmemelidir. Kopya içeriklere yer alan web siteleri Google tarafından cezalandırılır. Google’ın Seo çalışmalarında dikkat ettiği konulardan bir tanesi de kopya içeriklerdir.



Yazar

dogukan-gumussoy

Doğukan Gümüşsoy

Blue Ajans Kurucusu & Dijital Pazarlama Uzmanı

Lisans eğitimini bilgisayar mühendisliği bölümünde tamamladıktan sonra Blue Ajans'da kurucu ve dijital pazarlama uzmanı olarak çalışmaktadır.



Paylaş

Sayfamızı faydalı bulduysanız sosyal medya adreslerinizde paylaşarak daha fazla kişinin doğru içeriğe ulaşmasını sağlayabilirsiniz.



Yorumlar (0)



Yorum Yapın

Bize Sorun


reklam-banner

Son Paylaşımlar

×
Blue Ajans
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabilirim?
1