Blue Ajans ile iletişime geçerek yabancı dilde Seo çalışması yaptırabilirsiniz. Türkiye’de web siteleri genel olarak tek dille çalışmalar yapıyor. Ancak bir web sitesi için başka dillerde yayınlar yapmakta onun prestijini artıran en önemli unsurdur.
Çok dilli siteler için Seo çalışmaları yaptırarak birçok ülke ve bölgede tanınır hale gelebilirsiniz. Yabancı dilde yani çoklu dil Seo çalışmalarıyla uluslararası pazarlarda da otorite sahibi olabilirsiniz. Uluslararası Seo şeklinde de tanımlayabileceğimiz bu çalışma, doğru yapıldığı takdirde küçük işletmelere dahi büyük katkılar sağlamaktadır. Blue Ajans, uluslararası siteler için yabancı dilde Seo çalışmaları yaparak onların büyümesini sağlamaktadır. Uluslararası Seo çalışmalarıyla, hizmet ve ürünleriniz birçok ülke vatandaşı tarafından tanınmaya başlayacak.
Yabancı Dilde Seo Çalışması Nasıl Yapılır
Seo işi yapmak çok detaylı, titiz çalışmayı gerektiriyor. Günümüzde sadece Türkçe dil yabancı dilde Seo çalışmalarının yapılması da hayati önem taşıyor. Çoklu dil Seo çalışmaları hem yerel Seo’yu hem de site içi Seo’ları ilgilendirdiğini söyleyebiliriz. Hangi dil ve bölgede öne çıkmayı düşünüyorsanız ona göre çalışma yapmanız gerekiyor. Çoklu dil Seo çalışmaları bazı kriterlere göre şekillenmektedir. Çoklu Seo çalışmaları şunlardır:
Hedef Dil Seçimi
Yurtdışında ön planda olmayan isteyen işletmeler, öncelikle hangi dilde ilerlemek istediklerini belirlemeleri gerekiyor. Çok dilli Seo çalışmalarında başarılı olmak için özverili ve dikkatli çalışmak gerekiyor.
Hedef Kitlenin Detaylı Tanınması
Hangi topluluğa hitap etmeyi düşünüyorsanız ona göre dil ve bölge seçimi yapmanız gerekiyor. Hedef kitle net bir şekilde belirlendikten sonra onu tanımak için araştırmalar yapılmalıdır. Hedef kitlenin davranışları, alışkanlıkları gibi pek çok unsur en ince ayrıntısına kadar ele alınmalıdır. Bahsettiğimiz bu noktalardan sonra rakiplerde mutlaka incelenmelidir.
Site Dışı ve Site İçi Seo Çalışmaları
Çoklu dil Seo yapılırken ilk olarak web sitesindeki hatalar belirlenmelidir. Web sitelerindeki Seo performanslarını belirlemek için site içi Seo’nun optimize edilmesi gerekiyor. Site dışı Seo ile de uluslararası optimizasyon çalışmalarını yürütmeniz gerekiyor.
Hedef Bölge Seçimi
Yabancı dilde Seo çalışması yaparken ülke ve bölge seçimi de yapılmalıdır. Yabancı dil Seo çalışmalarında genel anlamda hitap etmek çalışmanın başarısız olmasına sebep olur. Çoklu dil Seo çalışmalarında bölge ve ülke konusunu net şekilde belirleyip öyle uluslararası optimizasyona geçilmelidir.
Anahtar Kelimelerin Doğru Belirlenmesi
Uluslararası Seo işleri için doğru anahtar kelimelerin belirlenmesi de çok önemlidir. Uluslararası Seo çalışmaları; bölgesel ve küreseli içeren anahtar kelime gruplarıyla yapılmalıdır. Küresel hedefler bölgesel tekniklerle desteklendiğinde Seo’dan istenilen verim tam anlamıyla alınmış olacak.
Yabancı Dilde Seo Yapılırken Nelere Dikkat Edilmelidir
Yabancı dilde Seo çalışması yapabilmek için bazı noktalara çok dikkat etmek gerekiyor. O noktaları şöyle sıralayabiliriz;
- Aktif olmayı düşündüğünüz bölgede neler popüler neler demode olmuş onları takip etmelisiniz,
- Web sitesinde yer alan içerikler, hedef kitleye göre oluşturulmalıdır,
- Faaliyet gösterdiğiniz bölge ve ülkenin sektördeki değişiklikleri takip edilmelidir,
- Hedef kitle tanınarak, kullanıcı deneyimleri iyileştirilmelidir,
- Hizmet verilen bölge bölgenin diline göre hizmet ve ürünler tanıtılmalıdır,
- Küresel pazarda rakiplerin stratejileri çok iyi öğrenilip ona göre hareket edilmelidir.
Tüm sıraladığımız çalışmaları Blue Ajans sizin yerinize yapmaktadır. Ajansımızla iletişime geçerek, yabancı dilde Seo çalışması hizmeti alabilirsiniz.