facebook

İvedik Google Reklam Danışmanlığı

Anasayfa / İvedik Google Reklam Danışmanlığı
İvedik Google Reklam Danışmanlığı
İvedik Google Reklam Danışmanlığı

Google reklam danışmanlığı, reklamların kurulumu ve optimizasyonu hakkında bilgi ve deneyim sahibi olan, reklamla türleri sayesinde firmaların olumlu geri dönüşler almasını sağlamaktadır.

Reklamların işlevselliğini arttırarak tüm bu geri dönüşler ile reklamların anlatmak istediğini doğru bir şekilde okuyan kişiler Google reklam danışmanlığıdır.

İvedik Google reklam danışmanları genel olarak sektörel bazda ve amaca uygun olan reklamları kullanmaktadır.

Google reklam danışmanı ya da uzmanı olan kişiler reklam hizmetleri verirken bu reklamların aşamalarını takip eder, takip sürecinde gerekli olan kontrolleri yapar ve optimizasyonları yapmaktadırlar.

Blue ajans sizlere İvedik Google reklam danışmanlığı konusunda kaliteli bir hizmet sunarak web sitenizin fark edilir olmasını sağlamaktadır. Google reklam danışmanlığı sayesinde potansiyel müşterilere çok daha kolay bir şekilde ulaşma imkânınız olacaktır.

Birçok insan Google reklam danışmanlığının neleri kapsadığını merak etmektedir. Bu konu hakkında daha detaylı bilgi almak için yazımızın devamını inceleyebilirsiniz.

 

Google Reklam Danışmanlığı Hizmeti Neleri Kapsar?

 

Ankara Google reklam danışmanlığı hizmeti sizlere reklam kurulum ve optimizasyon hizmetleri vermektedir. Bu hizmetler verilirken ilk olarak tüm çalışmalarda bulunan reklam veren kişilere kaliteli bir hizmet sunmaktadır.

Reklam danışmanlığı hizmeti ile her zaman doğru tıklamaları, doğru kişilere ve doğru firmalara yönlendirmektedir. Tüm geri dönüşlerde doğru potansiyel müşterilere ulaşılması hedeflenmektedir.

Google reklam danışmanlığı sürecinde firmadan alınan geri bildirimler çok büyük önem taşımaktadır. Her durum değerlendirilir ve optimizasyon süreci kusursuz bir şekilde çalışmalar tamamlanmaktadır.

Google reklam danışmanlığı hizmetleri arasında bulunan reklam kurulumu, tıklama maliyetlerinin takip edilmesi, doğru hedef kitlenin belirlenmesi, gereksiz tıklama alan kelimelerin engellenmesi, dönüşümleri takip ederek reklamları verimli hale getirme gibi hizmetler sunulmaktadır. Bunlar hakkında daha detaylı bilgi almak için yazımızın devamını inceleyebilirsiniz.

 

Reklamların Kurulumu

 

Kurumsal bir site ya da online satış sitesi konu fark etmeden ilk olarak reklamın doğru bir şekilde kurulması gerekmektedir.

Doğru kelimeler belirlenir, kelimelerin arama hacimlerinin ve rekabet değerlendirilmesi, konuya uygun olacak şekilde dikkat çekici ve arama yapan kullanıcıların reklama teşvik edecek başlıkların ve etiketlerin kullanılması son derece önemlidir.

Kullanıcıların ilgileri çekilirken ayrıca farklı bir beklenti oluşmamasına da özen gösterilmesi gerekir. Firmanın vermiş olduğu hizmetler ve sağladığı imkanlar verilen başlıklar ile direkt olarak karşılanıyor olmalıdır. Ziyaretçi sayfanızı tıkladığı zaman beklediği şey ile karşılaşmalıdır.

Google reklam danışmanları anahtar kelimeleri belirlerken kelime eşleme türlerinin doğru kullanmaya özen göstermektedir. Daha çok tıklanma almak için geniş eşleme kullanmak çok sık yapılan bir hatadır. Kelime takibi yapılmazsa ciddi boyutlarda gereksiz harcama yapılmaktadır.

 

Tıklama Maliyetlerinin Takibinin Yapılması

 

Reklam kurulumunun yapılmasının ardında sonraki birkaç gün en yoğun ve doğru analiz yapılan zaman dilimidir. Reklam verenin web sitesine ait reklamlar ilk gösterimlerini ve tıklamalarını almaktadır.

Bununla birlikte gelen ziyaretçilerin nasıl aramalar yaparak reklama ulaştığını, tıkladıktan sonra sitede nasıl bir reaksiyon gösterdiğini, firma ile irtibata geçme eğilimleri gibi birçok etken reklamın devamlılığı konusunda yol göstericidir.

Bu süreç içerisinde Google reklam danışmanları reklam veren ile iletişime geçerek optimizasyonları yapmaktadır.

 

Doğru Hedef Kitlenin Belirlenmesi

 

Doğru hedef kitlenin belirlenmesi için reklam verenin ürün ya da hizmetleri ile kendisini reklam vermeye yönlendiren etkenlerin iyi bir şekilde değerlendirmesi görevi Google reklam danışmanlarının görevidir.

İlgili ürün ya da hizmeti tercih edebilecek kullanıcıların yaşı, cinsiyeti, bulundukları bölge, kullanım alışkanlıkları gibi birçok kriter değerlendirilerek doğru hedef kitle belirlenmeli ve reklam sürecinin tamamında yine bu kitlelere ulaşma potansiyeli olumlu ya da olumsuz kullanıcı deneyimleri gözlemlenerek optimize edilmektedir.

Bu noktada özellikle reklamların tıklamalarında, ziyaretçi hareketleri doğru bir şekilde gözlemlenmeli ve ortaya çıkan verilere uygun bir şekilde gerekli olduğu durumlarda yeniden düzenlenmelidir.

Blue ajans bu noktada İvedik Google reklam danışmanlığı konusunda sizlere birçok fayda sağlamaktadır.

Google reklam danışmanlığı konusunda daha detaylı bilgi almak ve bu hizmetten yararlanmak isteyen kişiler Blue ajans ile iletişime geçerek bilgi alabilir ve hizmet talebinde bulunabilirler.



Yazar

dogukan-gumussoy

Doğukan Gümüşsoy

Blue Ajans Kurucusu & Dijital Pazarlama Uzmanı

Lisans eğitimini bilgisayar mühendisliği bölümünde tamamladıktan sonra Blue Ajans'da kurucu ve dijital pazarlama uzmanı olarak çalışmaktadır.



Paylaş

Sayfamızı faydalı bulduysanız sosyal medya adreslerinizde paylaşarak daha fazla kişinin doğru içeriğe ulaşmasını sağlayabilirsiniz.



Yorumlar ( 0)



Yorum Yapın

logo ×
Blue Ajans
Merhaba 👋
Size nasıl yardımcı olabilirim?
1