Ankara marka ve slogan hizmetleri markanızı öne çıkarmaktadır. Bu hizmetler, şirketlerin kimliklerini belirlemelerine yardımcı olmaktadır. Yeni bir işletme açılmak istendiğinde ilk belirlenmesi gereken şey markanın adını belirlemektir.
Markanın adını belirledikten sonra ise buna uygun bir slogan yaratmaktır. Uyumlu ve öne çıkan bir marka adı ve sloganı, hedef kitlede dikkat çekici bir izlenim yaratır. Güçlü ve yaratıcı bir marka adı ve slogan, potansiyel müşterilerin akıllarında kalır ve merak uyandırır.
Marka adı ve slogan yaratma sadece iki hizmeti kapsamaz. Aynı zamanda logo tasarımı ve marka kimliği oluşturma da bu hizmetler arasındadır. Yeni açacağınız işletme için güçlü ve kreatif bir marka adı ve slogan oluşturmak için Blue Ajans tarafından sunulan hizmetlerden yararlanabilirsiniz.
Akılda Kalıcı Bir Slogan Nasıl Oluşturulur?
Bir markanın hedef kitlelerin akılda kalması, markanın öyküsünün ve kimliğinin merak edilmesini sağlar. Bu süreçte etkili ve unutulmaz bir marka adı ve slogan oluşturmak önemlidir. Ancak, bu düşünüldüğü kadar basit bir eylem değildir.
Akılda kalıcı bir slogan oluşturmanın en temel adımı, hedef kitlenin iyi bir şekilde tanınmasıdır. Müşterilerin ihtiyaçları, beklentileri ve tercihleri bu noktada göz önünde bulundurulmalıdır.
Marka sloganı karmaşık olmamalıdır. Özgün, kısa ve anlaşılır yapıda olması akılda kalıcı olması için önemlidir. Ayrıca markanın kimliğini yansıtacak ve müşterilerin beklentilerine cevap verecek nitelikte bir slogan yaratılmalıdır. Özellikle de müşterilerin duygularına hitap eden bir slogan oluşturarak markanın etkisini artırabilirsiniz.
Slogan adı, replika ya da alıntı olmamalıdır. Rakipler arasında farkı ortaya koymak için etkileyici bir marka adı ve slogan oluşturulmalıdır. Daha önce hiç kullanılmayan bir isim, müşterilerin akıllarında kalıcı olabilir. Bu tarzda oluşturulmuş marka adı ve slogan markanın repütasyonunu da artırmaktadır. Bu sayede ürün veya hizmetlerin pazarlanması sürecinde daha kolay ve etkili sonuçlar almak mümkündür.
Marka Adı ve Sloganı Nasıl Olmalı?
Bir işletmenin açılma sürecinde ilk adım marka adı ve sloganı oluşturmaktır. Bu, markayı en iyi şekilde tanıtan unsur olmasının yanı sıra aynı zamanda iletişim aracıdır.
Potansiyel müşterilerle olan iletişimin ve tanıtımın etkili olması için marka sloganı, bazı faktörlere göre oluşturulmalıdır. Peki marka sloganı nasıl olmalı? Marka sloganı şu unsurlar dikkate alınarak oluşturulmaktadır:
Etkili bir anlam araştırması yapılmalıdır: Marka için oluşturulmak istenen slogan, sektörde diğer rekabetlerden ayıran ve markayı iyi bir şekilde anlatacak şekilde olmalıdır. Bu nedenle yanlış ya da yan anlamlara gelebilecek ifadeleri tercih etmemek gerekir. Bu nedenle sektörel bağlamda derin bir şekilde araştırma yapılmalıdır. Bu süreçte sadece tek bir dile de bağlı kalınmaz, farklı dillerde de slogan örneklerine bakılarak en uygun olanı seçilmelidir.
Ayırt edici olmalı: Markanın diğerlerinden farklı olması için ayırt edici ve özgün bir sloganının olması gerekir. Dolayısıyla farklı algılanan ve sektöre yön verecek ve yeni bir soluk getirecek imajda yaratılmalıdır.
Hitap ettiği kesime güven veren mesaj içermeli: Hedef müşterilerin markaya yönelmesi, ürünlerinden ya da hizmetlerinden yararlanması için güven vermesi gerekir. Bu nedenle sloganında güven vadeden mesajlar içermesi önemlidir. Bu nitelikte olan sloganlar, markanın tüketicilerin her zaman yanında olacağını da ifade eder.
İnandırıcı ve iddialı olmalı: İddialı bir slogan, duyan ve gören kişilerin aklında daha kolay yer edinir. Bu niteliklerde oluşturulan bir slogan markanızın gücünü, değerini ve otoritesini yansıtarak marka imajınızı güçlendirir. Özellikle yoğun rekabetin yaşandığı sektörlerde iddialı bir slogan markanızı rakiplerinden ayırabilir.
Bütünlük sağlanmalı: Marka ismi mutlaka, firmanın öyküsüne ve kimliğine hitap etmelidir. Kurumsal kimliğe uygun bir şekilde oluşturulan slogan, geniş bir perspektifle vurgulanmalıdır. Dolayısıyla slogan oluştururken dikkate alınması gereken en önemli adımlardan biri de bütünlüğün sağlanmasıdır.
Akılda kalıcılığı yüksek olmalı: Hedef kitle, bir markanın adını kolayca anlamalı ve hafızasına kazımalıdır. Açık ve net ifadeler, karmaşıklık olmadan az ama öz şekilde yansıtılmalıdır. Ayrıca marka ismi ya da sloganı kendi içinde bütün ve tutarlı olmalı. Diğer yandan ise en önemli unsur olan markanın itibarını güçlü bir şekilde yansıtabilmelidir.
Ankara Marka Adı ve Slogan Oluşturma Fiyatı
Blue Ajans olarak, marka ya da işletmenizin marka adı ve slogan ihtiyaçları için size özel fiyatlandırma teklifi sunmaktayız. Marka adı ve slogan oluşturmada eksiksiz ve kaliteli bir hizmet için bizimle bağlantı kurabilirsiniz. Sorularınız için müşteri hizmetlerimiz her zaman yanınızda. Talebinize en geç 24 saat içinde dönüş yapmaktayız.
Ankara marka adı ve slogan oluşturma fiyatı, her işletmenin gereksinimlerine göre belirlenir. Dolayısıyla çoğu hizmette olduğu gibi bu hizmetin de kişisel bir hizmet olduğunu belirtmek gerekir.
Markanın özel taleplerine ve öyküsüne vb. Faktörlere göre bir fiyat değerlendirmesi yapılır. Blue Ajans’ın sunmuş olduğu bu hizmeti uygun ve özelleştirilmiş fiyatlarda alabilirsiniz.
Marka İsmi ve Slogan Oluşturma Süreci
Marka adı ve slogan oluşturma süreci, belirli aşamalar dahilinde gerçekleşmektedir. Bu süreçte detaylı bir bakış açısı gerekmektedir.
Markanın kuruluş tarihi, öyküsü, neyi amaçladığı ve hangi sektörde yer aldığı gibi unsurlar detaylı bir şekilde değerlendirilmelidir. Ayrıca tüm bunlar bütünsel olarak ele alınmalıdır.
Blue Ajans ekibi, marka adı ve slogan oluşturma konusundan uzmanlaşan profesyonellerden oluşmaktadır. Ankara marka adı ve slogan oluşturma, üç farklı adım sürecinde gerçekleşir.
Marka stratejisi, marka adı oluşturma ve slogan oluşturma bu adımlardandır. Bu sürecin adımları hakkında detaylı bilgiler aşağıdaki başlıklarda yer almaktadır.
Marka Stratejisi
Ardından hedef kitle analizlerini gerçekleştiriyor ve sektördeki rakiplerinizle kapsamlı bir karşılaştırma raporu sunuyoruz. Marka adınız ve sloganınız için derinlemesine bir hikaye oluşturarak aksiyon planımızı detaylandırıyoruz.
Marka Adı Oluşturma
Markanız için eşsiz isim önerileri sunuyoruz. Bu önerileri şirketinizin vizyonuna, anlam derinliğine ve özgünlüğüne göre özenle seçiyoruz. Ardından, bu isimlerin tescil durumlarını kontrol ederek sizi potansiyel hukuki engellerden koruyoruz. Size sunacağımız seçenekler üzerinden aldığımız geri bildirimlerle markanızın mükemmel ismine birlikte karar veriyoruz.
Slogan Oluşturma
Markanızın ismini belirledikten sonra, hedef kitlenizi gözeterek markanızın ve ona bağlı olan ürün ya da hizmetin ruhunu yansıtan bir motto oluşturma sürecine başlıyoruz. Bu slogan, markanızın vizyonunu, konumunu, sunduğu değeri ve özgünlüğünü kısa ve öz bir şekilde aktarır. Sizden alacağımız değerli geri dönüşlerle bu mottoda son şeklini veririz.
Ankara Marka Adı ve Slogan Oluşturma Hizmeti Avantajları
Ankara marka adı ve slogan oluşturma hizmetini Blue Ajans ekibinden almanız markanız birçok avantaj sağlayacaktır. Yeni kurmuş olduğunuz işletmeniz için sağladığımız bu özel hizmetin avantajları şunlardır:
- Hedef müşterileriniz arasında marka sadakati oluşur.
- Markanın uzun vadeli hedefleri ve stratejileri etkili bir şekilde sağlanır.
- Uluslararası ticari faaliyet gösteren şirketlere özel dil bariyerlerini aşan sloganlar oluşturulur ve sunulur.
- Kulağa hoş gelen ve akılda kalıcı sloganlar oluşturulur.
- Sektörde öne çıkaran bir slogan adı belirlenir ve bunun tamamen özgünlüğü de tescillenir.
- Sektörel bazdaki trendlere ve standartlara uygun belirlemeler yapılır.